ADMIN TITLE LIST

roughtradeのコピー

初めてロンドンに行ったのは、18年前。
ラフトレードにも行った。
当時はアシッドジャズがムーブメントを起していて、すでにシーンを席巻していたしブリットポップもその芽が出ていた頃だったと思う。
そんな中、昼間何処に行くかと言えばレコード屋。

ロンドンの街中を歩きながらCDウォークマン聞くほど余裕はなく、ホテルに帰って横になって聞いていたのはスミス。

Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me

Last night I dreamt
That somebody loved me
No hope no harm
Just another false alarm

Last night I felt
Real arms around me
No hope, no harm
Just another false alarm

So, tell me how long
Before the last one?
And tell me how long
Before the right one?

The story is old - I know
But it goes on
The story is old - I know
But it goes on

Oh, goes on
And on
Oh, goes on
And on


お連れさんと中古の楽器屋行って、物色。
ワタシゃ弾けんがツレはギタリスト。
結局、テレキャス買ったかなぁ・・・。ネック取り替えててかなりアヤしーモノでしたが。

ワタシは古本屋でビジュアル本とかアート本を買いあさった。
FMRとかね。


















管理者にだけ表示を許可する



| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 Design without design, All rights reserved.

